طراح و گرافیست

  • ۰
  • ۰

از خیلی قبل چیزهایی در مورد این موضوع شنیده بودم اما توجهی به آن نداشتم، تا سال پیش که با دوستی در مورد اثرات غذا بر روح انسان صحبت می کردیم. بعد از آن صحبت ها بود که توجهم به این مسئله جلب شد و در حد توان آن را رعایت کردم (که در ادامه توضیح خواهم داد) و اثرات عجیب آن را در روح خود احساس کردم.

حالا برای روشن شدن مسئله بیشتر توضیح می دهم؛ این غدایی که ما می خوریم بعد از هضم وارد خون می شود و توسط آن به تمام نقاط بدن می رسد؛ از جمله چشم، گوش، زبان و... اگر در این غذا مشکلی وجود داشته باشد؛ آن وقت است که اعضاء بدن در مقابل گناه بی دفاع می شوند و نمی توانند مقاومتی از خود نشان دهند. به طور مثال غذاهای آماده ای که ما مصرف می کنیم بخصوص (سوسیس و کالباس) که در آنها می تواند مشکلات جدی وجود داشته باشد. که برخی از آنها برای شما بیان می کنم: آیا در ضبح این گوشتها دقت لازم به عمل آمده؟ آیا طهارت در این گوشتها رعایت شده است؟ این حیوانات قسمت هایی داردند که خوردن آن حرام است آیا به این نکته دقت می شود؟ ادویه هایی که به این محصولات می زنند و...تازه این غیر از ضررهای جسمانی است که دارند. بنابراین ملاحظه می فرمایید که اگر نکات بالا توسط تولید کنندگان رعایت نشود چه مشکلاتی را می تواند برای روح انسان به وجود بیاورد. که یکی از آنها افزایش بیمارگونه غرائض است و...
از آن بدتر رستوران ها و الاخصوص فست فودها هستند که به غیر از مشکلاتی که در مواد اولیه آنها ذکر شد، کارکنان آن مراکز می باشند. که آیا اهل نماز هستند؟، آیا مسائل طهارت رعایت می کنند؟ و... ((تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل))
لذا ما اگر این دقت ها را در غذایی که می خوریم بکنیم، در خود تغییرات عمیقی را شاهد خواهیم بود، از مهم ترین آنها فهم حقایق و پذیرش آنها می باشد. راستی داشت فراموشم می شد که قبل از همه این مسائل، درآمدی است که کسب می کنیم که باید از راه حلال باشد تازه بعد از این است که دقت های بالا اثر گذار خواهد بود.
وسلام
  • ۹۲/۰۴/۲۰
  • مهدی جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی